lördag 28 mars 2009

Att husblogga


Aldrig någonsin trodde jag att jag skulle börja blogga men vad kul det är. För mig har bloggandet känts ganska onödigt. Det finns så många bloggar på nätet så varför skulle någon läsa min blogg, om jag skriver kan jag lika gärna lagra på min hårddisk.


När vi bestämde oss för att bygga ett nytt hus så var det bloggar och forum som gav mig mest information. Jag har ingen aning om hur många bloggar jag läst men det är oerhört många. Många sena kvällar framför datorn har det blivit.


Hur en blogg fungerade och om det fanns något att tillföra med ytterligare en blogg så insåg jag det när jag hitta sajten http://www.vibyggerhus.se/ Den var verkligen bra för där kunde jag läsa under olika husleverantörer. Det var värdefullt när vi letade efter vilket hus vi skulle bygga. När vi sen bestämt oss för vilket hus det skulle bli så är det värdefullt att läsa bloggar från Stockholms-trakten för att få en massa lokala tips. Sen gillar jag den enkla och raka layouten, inget krångel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar