lördag 11 april 2009

Nu har vi blivit husvagnsägare...






/>Jag trodde aldrig att det skulle hända att vi blev ägare av en husvagn, men så är det. En Kabe Smaragd från -80 en riktigt gammal goding. Den ser inte så fräsch ut men den luktade inte illa och var ren och "snygg" inne. Men det gör inget att den inte är perfekt för vi ska ju bara ha den några månader på tomten under tiden huset byggs. Jag tänkte att jag skulle göra något åt inredningen under tiden vi bor där. iaf byta klädsel på dynorna vad som helst måste vara bättre än detta åttio-tal. Tyvärr är bilderna inte så bra och det har jag undrat ett tag varför bilderna inte blivit bra men det visade sig att "någon" lånat kameran av mig och satt ett litet fingeravtryck. mitt på linsen.

2 kommentarer:

  1. Så spännnade att läsa om ert husprojekt! Jag är säker på att det kommer att bli ett både vackert och praktiskt hus. Ni har alldeles rätt i ert resonemang: enkelhet framför "lull-lull".

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar. Det ska bli spännande att se hur det kommer att bli när enkelhet och funktion har varit viktigare än trender och design.

    SvaraRadera